💥 TIP - novinka: Kšiltovka R/S Tactical + Nášivka na suchý zip ČR vlajka 👍 Různá barevná provedení na výběr ❗️

Výměna, vrácení, reklamace

Zde je krátké shrnutí podmínek a postupu při výměně či reklamaci zboží. Kompletní podmínky jsou uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách.

Výměna zboží

Občas se stane, že Vám například nesedne velikost nebo střih zboží, které jste si objednali. V takovém případě Vám můžeme zboží do 14 dnů jednoduše vyměnit. Velikost zboží si tedy po převzetí doma odzkoušejte, ponechte na něm štítky a pokud Vám nesedne, tady je postup...

  1. KROK:
    Vypsat formulář, který Vám přišel spolu se zbožím (případně si jej umíte stáhnout a vytisknout zde: Formulář pro výměnu zboží), abychom věděli, o jakou objednávku se jedná a jaké zboží chcete vyměnit
  2. KROK:
    Zboží musí být v původním stavu - nenošené, nepoškozené, obsahuje původní visačky, řádně zabalené. Takové zboží nám je třeba doručit:

    Jelikož máme adresu na Slovensku, našim Českým zákazníkům odeslání zboží umíme zjednodušit:
    - Pokud splňujete podmínky výměny, napište nám do emailu podpora@armynakup.cz: číslo objednávky nebo faktury a požadavek, že chcete zboží vyměnit
    - Následně Vám pošleme speciální kód, který nadiktujete obsluze v jakékoli pobočce zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Podáte jim zabalené zboží a oni nám ho na naše náklady vrátí

    Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, zboží nám můžete poslat jakýmkoli jiným způsobem přímo na adresu (na Vaše náklady):
    • Pošta/kurýr: ARMYTEX, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezapomeňte uvést i tel. č. +421 918 966 026)
    • Osobně: Prodejna ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemním podlaží v OC Mpark)
  3. KROK:
    Následně zboží přebereme, zkontrolujeme a budeme Vás informovat, zda Vámi požadované zboží k výměně máme skladem. Pokud ne, domluvíme se, zda počkáte, až ho naskladníme nebo Vám vrátíme peníze za zboží.
  4. KROK:
    Pokud zboží máme skladem, zašleme Vám jej
    UPOZORNĚNÍ:
    - Pokud Vás zajímá, kde se nachází zásilka, kterou nám posíláte, doporučujeme Vám odložit si podací číslo zásilky, kterou nám Vy posíláte - přes toto číslo si umíte následně na stránkách přepravce zásilku sledovat (přepravní společnosti jsou povinné Vám toto číslo na stvrzence dát).
    - My zákazníky informujeme o vyřízení/zpracování Vašeho požadavku, ne o pohybech zásilky (tedy o tom, ať už nám byla doručena nebo ne)

Vrácení zboží

Upozornění: vrácení zboží do 14 dnů je dle zákona možné jen při nákupu na dálku (tedy prostřednictvím našeho eshopu), tedy ne, když si zboží zakoupíte v kamenné prodejně, kde máte možnost prohlédnout si ho a odzkoušet si jej.

Pokud jste si zboží převzali, prohlédli, případně odzkoušeli střih či velikost a nevyhovuje Vám, můžete jej do 14 dnů od převzetí vrátit. Zboží však nemůže být používáno, musí být v původním stavu (nenošené, neoprané a obsahovat původní štítky), vhodné k dalšímu prodeji dalšímu zákazníkovi. Tady je postup:

  1. KROK:
    Spolu se zbožím nám odešlete formulář pro vrácení zboží: Formulář pro vrácení zboží, abychom věděli o jakou objednávku se jedná a abychom mohli vrácení zpracovat
  2. KROK: Pokud se na Vaši objednávku vztahoval i dárek (nějaký produkt který jste obdrželi zdarma k objednávce - uveden i na faktuře), při vrácení objednávky musíte vrátit i tento produkt, který ste dostali k objednávce (tedy kompletní objednávku)
  3. KROK: Zboží (nepoužito, v původním stavu) nám pošlete na níže uvedenou adresu:

    Jelikož máme adresu na Slovensku, našim Českým zákazníkům odeslání zboží umíme zjednodušit:
    - Pokud splňujete podmínky výměny, napište nám do emailu podpora@armynakup.cz: číslo objednávky nebo faktury a požadavek, že chcete zboží vrátit
    - Následně Vám pošleme speciální kód, který nadiktujete obsluze v jakékoli pobočce zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Podáte jim zabalené zboží a oni nám ho na naše náklady vrátí

    Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, zboží nám můžete poslat jakýmkoli jiným způsobem přímo na adresu (na Vaše náklady):
    • Pošta/kurýr: ARMYTEX, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezapomeňte uvést i tel. č. +421 918 966 026)
    • Osobně: Prodejna ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemním podlaží v OC Mpark)
  4. KROK:
    Zboží zkontrolujeme a pokud zboží splňuje podmínky vrácení, vrácení zpracujeme vrácením peněz na Váš IBAN.
  5. KROK - poznámka: Vrácení zpracováváme tak rychle, jak je to možné. Stejně jako Vy, i my máme k vyřízení vrácení 14 dní od doručení zboží k nám.
  6. KROK: 
    UPOZORNĚNÍ:
    - Pokud Vás zajímá, kde se nachází zásilka, kterou nám posíláte, doporučujeme Vám odložit si podací číslo zásilky, kterou nám Vy posíláte - přes toto číslo si umíte následně na stránkách přepravce zásilku sledovat (přepravní společnosti jsou povinné Vám toto číslo na stvrzence dát).
    - My zákazníky informujeme o vyřízení/zpracování Vašeho požadavku, ne o pohybech zásilky (tedy o tom, ať už nám byla doručena nebo ne)

Reklamace zboží

Pokud má zboží nějakou výrobní vadu, můžete jej reklamovat. Tady je postup:

Pokud jste si zboží převzali, prohlédli, případně odzkoušeli střih či velikost a nevyhovuje Vám, můžete jej do 14 dnů od převzetí vrátit. Zboží však nemůže být používáno, musí být v původním stavu (nenošené, neoprané a obsahovat původní štítky), vhodné k dalšímu prodeji dalšímu zákazníkovi. Tady je postup...

  1. KROK:
    Přečtěte si bod Záruky a reklamace v našich Obchodních podmínkách.
    Pokud splňujete podmínky pro reklamaci, doporučujeme Vám informovat nás o ní mailem: podpora@armynakup.cz
  2. KROK:
    Zboží musí být v původním stavu - nenošené, nepoškozené, řádně zabalené. Takové zboží nám je třeba doručit spolu s vyplněným reklamačním formulářem: Reklamační formulář.

    Jelikož máme adresu na Slovensku, našim Českým zákazníkům odeslání zboží umíme zjednodušit:
    - Pokud splňujete podmínky výměny, napište nám do emailu podpora@armynakup.cz: číslo objednávky nebo faktury a požadavek, že chcete zboží vrátit
    - Následně Vám pošleme speciální kód, který nadiktujete obsluze v jakékoli pobočce zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Podáte jim zabalené zboží a oni nám ho na naše náklady vrátí

    Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, zboží nám můžete poslat jakýmkoli jiným způsobem přímo na adresu (na Vaše náklady):
    • Pošta/kurýr: ARMYTEX, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezapomeňte uvést i tel. č. +421 918 966 026)
    • Osobně: Prodejna ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemním podlaží v OC Mpark)
  3. KROK:
    Následně zboží přebereme, reklamaci do 30 dnů zpracujeme. O průběhu vyřizování reklamace a výsledku jejího vyřízení Vás budeme kontaktovat.
    UPOZORNĚNÍ:
    - Pokud Vás zajímá, kde se nachází zásilka, kterou nám posíláte, doporučujeme Vám odložit si podací číslo zásilky, kterou nám Vy posíláte - přes toto číslo si umíte následně na stránkách přepravce zásilku sledovat (přepravní společnosti jsou povinné Vám toto číslo na stvrzence dát).
    - My zákazníky informujeme o vyřízení/zpracování Vašeho požadavku, ne o pohybech zásilky (tedy o tom, ať už nám byla doručena nebo ne)

Přihlaste se do našeho mailinglistu

a zároveň vám neujde žádna sleva ani novinka