Tip: 💥 Letní výprodej (více než 220 produktů) - využij skvělé slevy 😉

Výměna, vrácení, reklamace

Výměna zboží

Občas se stane, že Vám například nesedne velikost nebo střih zboží, které jste si objednali. V takovém případě Vám můžeme zboží do 14 dnů jednoduše vyměnit. Velikost zboží si tedy po převzetí doma odzkoušejte, ponechte na něm štítky a pokud Vám nesedne, tady je postup...

  1. KROK:
    Vypsat formulář, který Vám přišel spolu se zbožím (případně si jej umíte stáhnout a vytisknout zde: Formulář pro výměnu zboží), abychom věděli, o jakou objednávku se jedná a jaké zboží chcete vyměnit
  2. KROK:
    Zboží musí být v původním stavu - nenošené, nepoškozené, obsahuje původní visačky, řádně zabalené. Takové zboží nám je třeba doručit:

    Jelikož máme adresu na Slovensku, našim Českým zákazníkům odeslání zboží umíme zjednodušit:
    - Pokud splňujete podmínky výměny, napište nám do emailu podpora@armynakup.cz: číslo objednávky nebo faktury a požadavek, že chcete zboží vyměnit
    - Následně Vám pošleme speciální kód, který nadiktujete obsluze v jakékoli pobočce zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Podáte jim zabalené zboží a oni nám ho na naše náklady vrátí

    Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, zboží nám můžete poslat jakýmkoli jiným způsobem přímo na adresu (na Vaše náklady):
    • Pošta/kurýr: ARMYTEX, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezapomeňte uvést i tel. č. +421 918 966 026)
    • Osobně: Prodejna ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemním podlaží v OC Mpark)
  3. KROK:
    Následně zboží přebereme, zkontrolujeme a budeme Vás informovat, zda Vámi požadované zboží k výměně máme skladem. Pokud ne, domluvíme se, zda počkáte, až ho naskladníme nebo Vám vrátíme peníze za zboží.
  4. KROK:
    Pokud zboží máme skladem, zašleme Vám jej
    UPOZORNĚNÍ:
    - Pokud Vás zajímá, kde se nachází zásilka, kterou nám posíláte, doporučujeme Vám odložit si podací číslo zásilky, kterou nám Vy posíláte - přes toto číslo si umíte následně na stránkách přepravce zásilku sledovat (přepravní společnosti jsou povinné Vám toto číslo na stvrzence dát).
    - My zákazníky informujeme o vyřízení/zpracování Vašeho požadavku, ne o pohybech zásilky (tedy o tom, ať už nám byla doručena nebo ne)

Vrácení zboží

Upozornění: vrácení zboží do 14 dnů je dle zákona možné jen při nákupu na dálku (tedy prostřednictvím našeho eshopu), tedy ne, když si zboží zakoupíte v kamenné prodejně, kde máte možnost prohlédnout si ho a odzkoušet si jej.

Pokud jste si zboží převzali, prohlédli, případně odzkoušeli střih či velikost a nevyhovuje Vám, můžete jej do 14 dnů od převzetí vrátit. Zboží však nemůže být používáno, musí být v původním stavu (nenošené, neoprané a obsahovat původní štítky), vhodné k dalšímu prodeji dalšímu zákazníkovi. Tady je postup:

  1. KROK:
    Spolu se zbožím nám odešlete formulář pro vrácení zboží: Formulář pro vrácení zboží, abychom věděli o jakou objednávku se jedná a abychom mohli vrácení zpracovat
  2. KROK: Pokud se na Vaši objednávku vztahoval i dárek (nějaký produkt který jste obdrželi zdarma k objednávce - uveden i na faktuře), při vrácení objednávky musíte vrátit i tento produkt, který ste dostali k objednávce (tedy kompletní objednávku)
  3. KROK: Zboží (nepoužito, v původním stavu) nám pošlete na níže uvedenou adresu:

    Jelikož máme adresu na Slovensku, našim Českým zákazníkům odeslání zboží umíme zjednodušit:
    - Pokud splňujete podmínky výměny, napište nám do emailu podpora@armynakup.cz: číslo objednávky nebo faktury a požadavek, že chcete zboží vrátit
    - Následně Vám pošleme speciální kód, který nadiktujete obsluze v jakékoli pobočce zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Podáte jim zabalené zboží a oni nám ho na naše náklady vrátí

    Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, zboží nám můžete poslat jakýmkoli jiným způsobem přímo na adresu (na Vaše náklady):
    • Pošta/kurýr: ARMYTEX, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezapomeňte uvést i tel. č. +421 918 966 026)
    • Osobně: Prodejna ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemním podlaží v OC Mpark)
  4. KROK:
    Zboží zkontrolujeme a pokud zboží splňuje podmínky vrácení, vrácení zpracujeme vrácením peněz na Váš IBAN.
  5. KROK - poznámka: Vrácení zpracováváme tak rychle, jak je to možné. Stejně jako Vy, i my máme k vyřízení vrácení 14 dní od doručení zboží k nám.
  6. KROK: 
    UPOZORNĚNÍ:
    - Pokud Vás zajímá, kde se nachází zásilka, kterou nám posíláte, doporučujeme Vám odložit si podací číslo zásilky, kterou nám Vy posíláte - přes toto číslo si umíte následně na stránkách přepravce zásilku sledovat (přepravní společnosti jsou povinné Vám toto číslo na stvrzence dát).
    - My zákazníky informujeme o vyřízení/zpracování Vašeho požadavku, ne o pohybech zásilky (tedy o tom, ať už nám byla doručena nebo ne)

Reklamace zboží

Pokud má zboží nějakou výrobní vadu, můžete jej reklamovat. Tady je postup:

Pokud jste si zboží převzali, prohlédli, případně odzkoušeli střih či velikost a nevyhovuje Vám, můžete jej do 14 dnů od převzetí vrátit. Zboží však nemůže být používáno, musí být v původním stavu (nenošené, neoprané a obsahovat původní štítky), vhodné k dalšímu prodeji dalšímu zákazníkovi. Tady je postup...

  1. KROK:
    Přečtěte si bod Záruky a reklamace v našich Obchodních podmínkách.
    Pokud splňujete podmínky pro reklamaci, doporučujeme Vám informovat nás o ní mailem: podpora@armynakup.cz
  2. KROK:
    Zboží musí být v původním stavu - nenošené, nepoškozené, řádně zabalené. Takové zboží nám je třeba doručit spolu s vyplněným reklamačním formulářem: Reklamační formulář.

    Jelikož máme adresu na Slovensku, našim Českým zákazníkům odeslání zboží umíme zjednodušit:
    - Pokud splňujete podmínky výměny, napište nám do emailu podpora@armynakup.cz: číslo objednávky nebo faktury a požadavek, že chcete zboží vrátit
    - Následně Vám pošleme speciální kód, který nadiktujete obsluze v jakékoli pobočce zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Podáte jim zabalené zboží a oni nám ho na naše náklady vrátí

    Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, zboží nám můžete poslat jakýmkoli jiným způsobem přímo na adresu (na Vaše náklady):
    • Pošta/kurýr: ARMYTEX, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezapomeňte uvést i tel. č. +421 918 966 026)
    • Osobně: Prodejna ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemním podlaží v OC Mpark)
  3. KROK:
    Následně zboží přebereme, reklamaci do 30 dnů zpracujeme. O průběhu vyřizování reklamace a výsledku jejího vyřízení Vás budeme kontaktovat.
    UPOZORNĚNÍ:
    - Pokud Vás zajímá, kde se nachází zásilka, kterou nám posíláte, doporučujeme Vám odložit si podací číslo zásilky, kterou nám Vy posíláte - přes toto číslo si umíte následně na stránkách přepravce zásilku sledovat (přepravní společnosti jsou povinné Vám toto číslo na stvrzence dát).
    - My zákazníky informujeme o vyřízení/zpracování Vašeho požadavku, ne o pohybech zásilky (tedy o tom, ať už nám byla doručena nebo ne)

Přihlaste se do našeho mailinglistu

a zároveň vám neujde žádna sleva ani novinka