💥 TIP: Bavlněné tričko s motivem České republiky 👍 Jen 250Kč ❗️

Všeobecné obchodní podmínky

  1. VŠEOBECNÉ PODMÍNKY

    1.1 Prodávajícím je firma ARMYTEX sro, SNP 1462/88, Považská Bystrica, 01701, která je zapsána v OR, Okresní soud Trenčín, číslo vložky 42454/R, IČO: 54 033 683, DIČ: 21,2 156 68 10, tel. kontakt: +420 737 591 357, email: podpora@armynakup.cz (dále jen prodávající).
    1.2 Kupujícím je ve smyslu těchto obchodních podmínek každá fyzická osoba, nepodnikatel, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s úmyslem koupě zboží, které prodávající nabízí.
    1.3 Kupujícím je i každá fyzická osoba, nepodnikatel, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s požadavkem, aby jí prodávající obstaral zboží, které nemá zařazeno v nabídce, s úmyslem koupě tohoto zboží.
    1.4 Používáním web-stránek internetového obchodu prodávajícího a potvrzením objednávky dává kupující souhlas s tím, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami.
    1.5 Tyto Obchodní podmínky jsou platné až do vydání nových Obchodních podmínek.
    1.6 Kupujícím se ve smyslu těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel
  2. OBJEDNÁVÁNÍ

    2.1 Zboží může kupující objednávat následovně:
    - prostřednictvím nákupního košíku na web-stránkách prodávajícího
    2.2 Odesláním objednávky se kupující zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit částku objednávky.
    2.3 Po odeslání objednávky kupujícím přijde automaticky vygenerovaný mail od prodávajícího kupujícímu se seznamem objednaných věcí a částkou.
    2.4 Prodávající se zavazuje, že v případě, že pokud některý kupujícím objednaný produkt není skladem, bude kupujícího o takové situaci informovat nejpozději do 2 prac. dní. V případě, že veškeré zboží je skladem, prodávající kupujícímu objednané zboží odešle bez zbytečného odkladu, pokud možno, již následující pracovní den po přijetí objednávky, nejpozději však do 2. pracovních dnů.
    2.5 Prodávající se zavazuje dodat správný druh a množství zboží v dohodnuté ceně dle objednávky (fotky produktů mohou do určité míry zkreslovat odstíny barev a u originál armádního zboží, které má prodávající v nabídce (toto zboží je v popisu označeno jako originál armádní) je třeba počítat s tím, že odstíny barvy a podobné drobnosti se mohou u jednotlivých kusů mírně lišit v závislosti na letech výroby atd.)
    2.6 Zrušení (storno) objednávky je ze strany kupujícího možné do doby, než obdrží mailem nebo telefonicky oznámení o tom, že jím objednané zboží bylo odesláno. Kupující může stornovat objednávku prostřednictvím mailu (podpora@armynakup.cz). Po ověření splnění podmínek zrušení objednávky potvrdí prodávající kupujícímu storno objednávky mailem. V případě, že byla částka za objednané zboží již uhrazena převodem na účet, prodávající zašle peníze zpět na bankovní účet kupujícího, nebo je vrátí jiným způsobem, na kterém se spolu s kupujícím dohodli.
    2.7 Prodávající má právo zrušit objednávku v případě, kdy není možno zajistit objednané zboží. V takovém případě kupujícímu navrhne jiné, podobné zboží nebo kupujícího seznámí s tím, že objednávka byla stornována. V případě, že částka za zboží již byla kupujícím uhrazena, prodávající ji vrátí kupujícímu.
    Prodávající má právo zrušit objednávku také v případě, že se nemůže zkontaktovat s kupujícím (chybně uvedené nebo neuvedené kontaktní údaje, nedostupnost, atd.).
    Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávky od kupujících, se kterými má špatné obchodní zkušenosti, tzn., že v minulosti nepřevzali zásilku s povinností platby, způsobily tak prodávajícímu finanční škodu na přepravních a administrativních nákladech, jejich vrácení zboží a reklamace jsou neúměrné a jejich nákupy vykazují spekulativní charakter.
    2.8 Kupující je povinen částku objednávky zaplatit při doručení nebo v případě platby předem zaplatit předem na účet prodávajícího.
  3. CENY

    3.1 Prodávající je plátcem DPH.
    3.2 K základní ceně objednávky je připočtena cena za dopravu a platbu podle toho, jaký způsob doručení a platby si kupující vybere. Cena dopravy je vždy vypočtena přímo ve virtuálním nákupním košíku a je viditelná ještě před závazným odesláním objednávky. Aktuální sazba je uvedena také v sekci doprava na našem webu. Ceny přepravy jsou rozepsány také v bodě 6.2 těchto Obchodních podmínek.
    3.3 Ceny, které vidíte v katalogu produktů (sortiment na našem eshopu www.armyakup.cz ) jsou platné pouze pro internetové nákupy. Ceny v naší prodejně se mohou lišit.
  4. PLATBY

    4.1 Platit za zboží může kupující:
    a) dobírkou,
    b) předem převodem na účet prodávajícího na základě mailu, ve kterém jsou uvedeny platební údaje (suma, IBAN a VS), který odešle prodávající kupujícímu.
    Tuto platbu může kupující provést:
    - převodním příkazem ze svého účtu,
    - přímým vkladem hotovosti na účet prodávajícího
    Kupující je povinen při platbě předem na účet uvést variabilní symbol, který najde v platebních údajích
    c) platební kartou online - pro tento způsob platby využívá prodávající bezpečné řešení, platební bránu Besteron od společnosti Pay Solutions a. s (Visa, Maestro, Mastercard)
    4.2 Platba je možná pouze v CZK
    4.3 Daňový doklad (fakturu) posílá prodávající kupujícímu vždy fyzicky spolu se zbožím.
    4.4 Do zahraničí zasíláme zboží pouze po úhradě předem na náš účet

  5. DODACÍ PODMÍNKY

    5.1 Dodací lhůta na zboží v nabídce prodávajícího je do 3 prac. dnů od odeslání objednávky prodávajícím kupujícímu (tato doba se může prodloužit v případě, že přepravní společnost selže z technických důvodů. Takovou situaci prodávající nedokáže žádné ovlivnit). Doba odeslání prodávajícím je do 2 dnů od přijetí objednávky). Doba dodání se může prodloužit, pokud prodávající některé zboží z objednávky kupujícího nemá skladem. O takové situaci bude prodávající kupujícího informovat mailem do 2 prac. dnů od přijetí objednávky. Prodávající bude kupujícího informovat o prodloužené době dodání, případně mu navrhne jiný, podobný produkt nebo navrhne vyřazení konkrétního produktu z objednávky.
    5.2 V případě, že kupujícímu nevyhovuje doda dodání o které jej prodávající informoval, má právo objednávku stornovat v souladu s bodem 2.6 těchto obchodních podmínek.
    5.3 Zákazník bude informován mailem nebo telefonicky o odeslání objednaného zboží kupujícím vybranou přepravní společností z nabídky prodávajícího. Zboží bude odesláno ihned po splnění podmínek pro vyskladnění (tj. kontrola skladové dostupnosti a zabalení zboží).
    5.4 Dostupnost zboží, která se zobrazuje na eshopu je pravidelně jednou za den manuálně aktualizována.
    5.5 Osobní odběr - při objednávce se způsobem dopravy osobní odběr bude objednané zboží připravené prodávajícím na adrese jeho prodejny (nejpozději do 2. pracovních dnů, v případě, že zboží není skladem bude kupující informován). Kupující obdrží potvrzení mailem v době, kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí a bude si jej moci do 10 kalendářních dnů vyzvednout.
  6. DORUČENÍ ZBOŽÍ A CENY ZA DORUČENÍ A PLATBU

    6.1 Prodávající zajišťuje dopravu zboží způsobem, který si kupující vybere z nabízených možností v objednávce:
    a) kurýr SPS (INtime) / PPL - 99,-Kč s DPH
    c) zásilkovna - výdejní místo - 79,-Kč s DPH, při zvolení Z-boxu nebo alzaboxu je lehota na převzetí zásilky jen 2 dny
    e) osobní odběr - 0,-Kč s DPH
    Platby:
    a) dobírka - 99,-Kč s DPH

    b) platba kartou - 0,-Kč s DPH
    c) platba převodním příkazem 0,-Kč s DPH
    6.2 V případě, že je objednávka zboží v min. hodnotě 2500,-Kč, doprava je zdarma. V případě, že si kupující objedná zboží, které má štítek doprava zdarma, doprava je zdarma.

    6.3 Doba přepravy od přepravní společnosti ke kupujícímu (tzn. od doby, kdy se zásilka dostane do rukou přepravní spol.):
    a) SPS kurýr: zásilku doručí na druhý prac. den (v případě nepředvídatelných událostí jako porucha nebo kapacitní důvody nejpozději do 3. pracovních dnů),
    b) zásilkovna - výdejní místo - připraví na převzatí zvyčejne už na druhý prac. den, nejpozději do 3. pracovních dnů v případe, že na straně zásilkovny vzniknou nepředvídatelné problémy
    c) osobní odběr - zásilka je připravena v prodejně k vyzvednutí následující pracovní den po vytvoření objednávky (v případě technických problémů nebo z kapacitních důvodů, nejpozději do 2. pracovních dnů)
    6.4 Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na určené místo.
    6.5 Zboží je přiměřeně zabaleno a zajištěno. Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat neporušenost zásilky.
    6.6 Spolu se zbožím dodá prodávající kupujícímu fakturu (daňový doklad), která slouží zároveň i jako dodací list.
    6.7 Za zboží odpovídá prodávající až po jeho převzetí kupujícím. Zboží se považuje za převzaté kupujícím od doby, kdy tento písemně potvrdí převzetí zboží přepravci.
    6.8 Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží kupujícímu zaviněné přepravcem. Za poškození zásilky zaviněné přepravcem odpovídá v plném rozsahu přepravce. Takové případy řeší prodávající dodáním nového zboží kupujícímu.

  7. ODSTOUPENÍ OD VYBAVENÉ OBJEDNÁVKY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

    7.1 Kupující je v souladu se zákonem oprávněn bez udání důvodu odstoupit od vyřízené objednávky, do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Toto platí dle zákona jen při nákupu prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Ne v jeho kamenné prodejně, kde si může zákazník zboží prohlédnout a odzkoušet.
    7.2 Zboží na vrácení musí být:
    a) vhodné k dalšímu prodeji, tedy: nepoškozené, nenošené, neoprané (zboží může být jen odzkoušeno, tj. vyzkoušeno, zda sedla velikost v podmínkách, kde nemůže dojít ke znehodnocení zboží, tzn. doma)
    b ) kompletní,
    c) vrácení přiloženého dokladu o koupi (faktura), pokud ji kupující má,
    d) dostatečně zabaleno, pokud kupující zašle prodávajícímu zboží špatně zabalené a zboží se cestou jakýmkoli způsobem znehodnotí, prodávající nemusí vrácení zboží uznat!
    e) Pokud se na Vaši objednávku vztahoval i dárek (nějaký produkt který jste obdrželi zdarma k objednávce - uveden i na faktuře), při vrácení objednávky musíte vrátit i tento produkt, který ste dostali k objednávce (tedy kompletní objednávku)
    7.3 Pokud se kupující rozhodne vrátit zboží dle bodu 7.1 těchto Obchodních podmínek, je povinen:
    a) kontaktovat prodávajícího ohledně vrácení zboží prostřednictvím mailu,
    b) doporučujeme vypsat formulář vrácení zboží do 14 dnů, který naleznete na našem eshopu například i ZDE a poslat formulář spolu se zbožím prodávajícímu
    c) zaslat zboží spolu s fakturou na adresu prodávajícího:
    Jelikož máme adresu na Slovensku, našim Českým zákazníkům odeslání zboží umíme zjednodušit:

    - Pokud splňujete podmínky vrácení, napište nám do emailu podpora@armynakup.cz: číslo objednávky nebo faktury a požadavek, že chcete zboží vrátit
    - Následně Vám pošleme speciální kód, který nadiktujete obsluze v jakékoli pobočce zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Podáte jim zabalené zboží a oni nám ho na naše náklady vrátí

    Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, zboží nám můžete poslat jakýmkoli jiným způsobem přímo na adresu (na Vaše náklady):
    - Pošta/kurýr: ARMYTEX, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezapomeňte uvést i tel. č. +421 918 966 026)
    - Osobně: Prodejna ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemním podlaží v OC Mpark)

    7.4 Kupující je povinen při vrácení zboží zpět prodávajícímu zboží řádně zabalit. Prodávající při případném poškození zboží při přepravě nemusí vrácení akceptovat, jelikož poškozené zboží dále nabízet nebude a poškození není vada prodávajícího. Zboží doporučujeme poslat doporučeně a pojištěné (prodávající neručí za případnou ztrátu nebo poškození zboží během přepravy).
    7.5 V žádném případě nesmí kupující zaslat zboží prodávajícímu na dobírku. Taková zásilka nebude prodávajícím převzata a kupujícímu se vrátí zpět.
    7.6 Po splnění podmínek dle bodů 7.1 až 7.5 těchto Obchodních podmínek a po obdržení vráceného zboží je prodávající povinen:
    a) převzít zboží zpět, zkontrolovat, zda je nepoškozené,
    b) vrátit kupujícímu ve lhůtě nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží a formuláře o odstoupení od smlouvy celou částku zaplacenou za zboží (pokud kupující vrací pouze část objednávky, tak jen částku za tu konkrétní část objednávky),
    c) prodávající je povinen vrátit kupujícímu i částku za přepravu zboží, konkrétně nejlevnější způsob přepravy z jeho nabídky, tedy 79,- Kč s DPH, v případě, že vrací kompletní objednávku
    V případě, že si kupující nevybral nejlevnější možnou variantu přepravy, přijde o rozdíl mezi částkou za přepravu, kterou zaplatil a nejlevnější možnou variantou přepravy, jelikož prodávající je povinen uhradit jen nejlevnější možnou variantu přepravy zboží, tedy  79,- Kč s DPH.
    7.7 Pokud kupující splní tyto podmínky, prodávající vrátí kupujícímu peníze na jeho IBAN, případně jiným způsobem, na kterém se vzájemně dohodli
    7.8 V případě nesplnění některé z podmínek dle bodů 7.1 až 7.6 těchto Obchodních podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od vyřízené objednávky a zboží bude vráceno kupujícímu zpět.
  8. VÝMĚNA ZBOŽÍ ZA JINÉ ZBOŽÍ NEBO JINOU VELIKOST ZBOŽÍ

    8.1 Kupující má právo požádat prodávajícího o výměnu zboží za jiné zboží nebo jinou velikost do 14 dnů od převzetí zboží.
    8.2 Zboží, které vyměňujete musí být:
    a) vhodné k dalšímu prodeji, tedy: nepoškozené, nenošené (nesmějí být vidět žádné známky nošení), neoprané (zboží může být jen odzkoušeno, tzn. vyzkoušeno, zda sedla velikost v podmínkách, kde nemůže dojít ke znehodnocení zboží, tj. doma)
    b) kompletní,
    c) zaslání přiloženého dokladu o koupi (faktura), pokud ji kupující má,
    d) dostatečně zabaleno, pokud kupující zašle prodávajícímu zboží špatně zabalené a zboží se cestou jakýmkoli způsobem znehodnotí, prodávající nemusí výměnu zboží uznat.

    8.3 Pokud se kupující rozhodne požádat prodávajícího o výměnu zboží dle bodu 8.1 těchto Obchodních podmínek, postup je následující:
    a) je třeba vypsat formulář výměny zboží za jiné zboží nebo jinou velikost zboží, které naleznete na našem eshopu ZDE a zaslat jej spolu se zbožím a fakturou prodávajícímu,
    b) zaslat zboží spolu s fakturou na adresu prodávajícího:
    Jelikož máme adresu na Slovensku, našim Českým zákazníkům odeslání zboží umíme zjednodušit:
    - Pokud splňujete podmínky výměny, napište nám do emailu podpora@armynakup.cz: číslo objednávky nebo faktury a požadavek, že chcete zboží vyměnit
    - Následně Vám pošleme speciální kód, který nadiktujete obsluze v jakékoli pobočce zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Podáte jim zabalené zboží a oni nám ho na naše náklady vrátí

    Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, zboží nám můžete poslat jakýmkoli jiným způsobem přímo na adresu (na Vaše náklady):
    - Pošta/kurýr: ARMYTEX, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezapomeňte uvést i tel. č. +421 918 966 026)
    - Osobně: Prodejna ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemním podlaží v OC Mpark)

    8.4 Kupující je povinen při vrácení zboží zpět prodávajícímu zboží řádně zabalit. Prodávající při případném poškození zboží při přepravě nemusí výměnu zboží akceptovat, jelikož poškozené zboží dále nabízet nebude a poškození není vada prodávajícího. Zboží doporučujeme poslat doporučeně a pojištěné (prodávající neručí za případnou ztrátu nebo poškození zboží během přepravy).
    8.5 V žádném případě nesmí kupující zaslat zboží prodávajícímu na dobírku. Taková zásilka nebude prodávajícím převzata a kupujícímu se vrátí zpět.
    8.6 Po splnění podmínek dle bodů 8.1 až 8.5 těchto Obchodních podmínek a po obdržení vráceného zboží je prodávající povinen:
    a) převzít zboží zpět, zkontrolovat, zda je zboží nepoškozené,
    b) nejpozději do 14 dnů od převzetí zásilky zaslat kupujícímu:
    • jinou, kupujícím požadovanou velikost zboží,
    • jiné, kupujícím požadované zboží:
    - zboží je ve stejné hodnotě: kupující nic nedoplácí,
    - zboží je v nižší hodnotě než kupujícím vrácené zboží k výměně: prodávající vystaví kupujícímu dobropis, následně novou fakturu a peněžní rozdíl kupujícímu vrátí na účet, případně poštovní poukázkou na adresu (déle trvající způsob),
    - zboží je ve vyšší hodnotě než kupujícím vráceno zboží na výměnu: prodávající vystaví kupujícímu dobropis k původní faktuře a vystaví novou fakturu, na nové zboží, kupující uhradí rozdíl mezi původním a novým zbožím způsobem, na němž se vzájemně dohodnou (dobírka nebo platba předem na účet). 

    8.7 V případě nesplnění některé z podmínek dle bodů 8.1 až 8.5 těchto Obchodních podmínek nebude prodávající akceptovat výměnu zboží a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

  9. ZÁRUKY A REKLAMACE

    Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí kupujícím. U použitých věcí neodpovídá za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Nejde-li o věci, které se rychle kazí, nebo o použité věci, odpovídá prodávající za vady, které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době (záruka).
    9.1 Vyřizování reklamací se řídí záručními podmínkami konkrétního zboží, Obchodním zákoníkem a příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a zvláštními předpisy. Záruka se vztahuje na vadné zboží nebo jiný rozpor s kupní smlouvou - omylem zaslané jiné zboží, než si kupující objednal, například.
    9.2 Záruční doba na nabízené zboží v internetovém obchodě prodávajícího je 24 měsíců u nového zboží a 12 měsíců u použitého zboží. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití, záruční doba neskončí před uplynutím této lhůty. K uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamaci) vždy postačuje doklad o zakoupení (přiložená faktura). Předložení dokladu o zakoupení pro účely reklamace postačuje i v případě, že byl vydán záruční list, ale zákazník jej ztratil (při běžné, dvouleté záruce - ne při prodloužené záruce, kterou disponují určité produkty a je u nich zapotřebí pro uplatnění prodloužené záruky po dvou letech doložit i záruční list).
    9.4 Životnost a záruční doba výrobku jsou rozdílné pojmy. Zákonem danou záruční dobu si nelze zaměňovat s životností výrobku, tj. dobou, po které při správném používání a ošetřování může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho používání vydržet.
    9.5 Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích částí) způsobené používáním.
    9.6 Reklamované zboží je kupující povinen doručit k reklamaci čisté, mechanicky nepoškozené, s kopií faktury. Kupující je povinen spolu se zbožím zaslat i popis vady.
    9.7 Kupující je povinen informovat prodávajícího o reklamaci (ať už doručením reklamačního formuláře spolu se zbožím nebo mailem) a následně doručit zboží na adresu prodávajícího ihned, jakmile zjistí vadu na zboží. Po zjištění vady zboží nesmí dále používat. Při používání výrobku s vadou zaniká právo kupujícího na reklamaci.
    9.8 Pokusy kupujícího o opravu zboží jsou nepřípustné a může být k nim přihlíženo jako k neoprávněné reklamaci.
    9.9 Postup reklamace:
    • po splnění bodů 9.1 až 9.8 těchto Obchodních podmínek kupující informuje prodávajícího mailem (nebo jiným vhodným způsobem, např. přiložením reklamačního formuláře) o reklamaci,
    • zašle (nebo jiným způsobem doručí) zboží na adresu prodávajícího, spolu s fakturou,
    • spolu se zbožím je třeba poslat i reklamační formulář, který naleznete na našem eshopu, napřiklad ZDE
    • reklamaci lze uplatnit i osobně v naší kamenné prodejně v Považské Bystrici (adresu prodejny naleznete v sekci kontakt nebo kamenná prodejna).
    9.10 Poučení o odpovědnosti prodávajícího za vady zboží nebo služby:
    a) Podle § 622 občanského zákoníku
    (1) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
    (2) Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti, nevzniknou-li tím prodávajícímu nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady.
    (3) Prodávající může vždy místo odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, nezpůsobí-li to kupujícímu závažné obtíže.
    b) podle § 623 občanského zákoníku
    (1) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
    (2) Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
  10. SLEVOVÝ KÓD

    10.1 Pokud jste od nás obdrželi slevový kód, ať už v rámci kampaně, slevový kód na první nákup po přihlášení do newsletteru nebo jako kompenzaci, postup na jeho uplatnění je velmi jednoduchý:
    1. krok: na eshopu si do košíku vložte zboží, které si chcete zakoupit
    2. krok: v košíku je políčko slevový kód, kde zadejte daný kód přesně tak, jak jste jej obdrželi
    3. krok: následně Vám košík automaticky odečte danou částku
    10. 2. PODMÍNKY SLEVOVÉHO KÓDU
    • dá se využít pouze při nákupu v eshopu, neplatí v kamenné prodejně
    • kódy nelze kombinovat: v jedné objednávce tedy nelze použít více slevových kódů
    • nevztahuje se na již zlevněné zboží (zlevněné produkty máme na eshopu jasně označeno)
    • kód je jednorázový, pokud není uvedeno jinak
    • platnost slevového kódu je uvedena při jeho obdržení
    • pokud je při obdržení uvedeno, že kód platí pouze na konkrétní vybrané produkty, platí jen na ty (pokud ne, platí na veškeré nezlevněné zboží)
    • slevový kód může poskytnout slevu v těchto formách (forma slevy je uvedena při jeho obdržení)
      • % sleva
      • sleva ve fixní hodnotě v Kč
      • doprava zdarma
    • Když vracíte zboží, na které se vztahovalo ve Vaší objednávce slevový kód, který jste použili: na dobropisu (doklad při vrácení zboží) bude konkrétně ta část (suma) slevového kódu, která se vztahovala na vrácené zboží také stornována (bude tedy odečtena od částky vráceného zboží). Vrátíme Vám tedy přesně tu částku, kterou jste skutečně za daný produkt zaplatili
  11. ALTERNATIVNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

    11.1. Nakupující má právo požádat prodávajícího o nápravu v případě, že má pocit, že prodávající porušil jeho práva nebo nevybavil reklamaci ke spokojenosti spotřebitele. Pokud prodávající na jeho žádost o nápravu porušení jeho spotřebitelských práv odpověděl zamítavě, případně na jeho žádost neodpověděl více než 30 dnů spotřebitel může podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt alternativního řešení sporů) podle zákona 391/2015 Sb. . o alternativním řešení sporů. Podle §3 zákona 391/2015 Sb. jsou ARS subjekty orgány a oprávněné právnické osoby. Mezi subjekty alternativního řešení sporů má spotřebitel právo volby. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle § 12 zákona č.j. 391/2015 Zz

    11.2.Seznam subjektů alternativního řešení sporů lze nalézt na stránce Ministerstva hospodářství SR – http://www.mhsr.sk/. Na uvedené stránce jsou zveřejněny i další důležité informace o alternativním řešení sporů pro spotřebitele.

    11.3.V případě prodeje zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího má spotřebitel také právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na podpora@armynakup.cz), není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo má-li za to, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt alternativního řešení sporů) podle zákona 391/2015 Zz alternativního řešení sporů subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 Zz Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Zz

    11.4.Formou ARS mohou být řešeny pouze spory vyplývající ze smlouvy mezi prodávajícím a spotřebitelem a spory s touto smlouvou související, s výjimkou sporů podle ust. § 1 odst. 1 4 zákona č . 391/2015 Sb. a sporů, jejichž hodnota nepřevyšuje 20 EUR. Návrh na zahájení alternativního řešení sporů se podává k subjektu alternativního řešení sporů podle ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určené platformy nebo formuláře, jehož vzor tvoří přílohu č. 3. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení ARS, maximálně však do výše 5 EUR s DPH. Jsou-li na alternativním řešení sporů příslušné několik subjektů, má právo volby, kterému z nich podá návrh, spotřebitel. Kromě alternativního řešení sporů má spotřebitel právo obrátit se na věcně a místně příslušný všeobecný nebo rozhodčí soud.

  12. ZÁVĚREČNÉ INFORMACE

    12.1 Orgán dozoru: Inspektorát SOI pro Trenčianský kraj, Hurbanova 59, 911 01 Trenčín, Odbor výkonu dozoru, tel. 13.1. čj. č. 032/6400 109, fax č. 032/6400 032/6400 108, www.soi.sk
    12.2 Tyto obchodní podmínky a všechny kupní smlouvy uzavřené na jejich základě se řídí právními předpisy platnými v Slovenské republice.

Ke stažení

Formulář pro výměnu zboží

Formulář pro vrácení zboží

Reklamační formulář

Tyto obchodní podmínky jsou platné od: 17.10.2022
Prodávající si vyhrazuje právo změnit/aktualizovat tyto obchodní podmínky.

Přihlaste se do našeho mailinglistu

a zároveň vám neujde žádna sleva ani novinka